BR3-1b Specialisatie 2 (B-ODISEE-JPOW22)

3 studiepuntenNederlands27 urenTweede semesterTweede semester
Reynvoet Peter (coördinator) |  Reynvoet Peter |  Vandewiele Filip
Kernteam Secundair Onderwijs St-Niklaas

Ik toon aan over inhoudelijke expertise van de verschillende leer- en vakgebieden te beschikken: BR3-1b Specialisatie 2 (niveau: gevorderd).

De algemene toelatingsvoorwaarden zijn beschreven in de onderwijs- en examenregeling.
 

Onderwijsleeractiviteiten

3 sp. BR3-1b Specialisatie 2 (B-ODISEE-JLOW30)

3 studiepuntenNederlandsWerkvorm: College-practicum-opdracht27 urenTweede semesterTweede semester
Reynvoet Peter |  Vandewiele Filip
Kernteam Secundair Onderwijs St-Niklaas

Via een persoonlijk traject bekwaamt de student zich verder in een bewegingsdomein / sport naar keuze.
Dit kan in samenwerking met een externe organisatie en/of in samenspraak met de verantwoordelijke lector.

Het studiemateriaal is afhankelijk van de gekozen specialisatie.

 

https://webapps.odisee.be/Ancor/SSM/Pages/BekijkSSM.aspx?OID=8686

 

Actieve kennis van het Nederlands
Passieve kennis van het Engels voor wetenschappelijke literatuur en media

We kiezen voor contactrijk onderwijs in de vorm van blended onderwijs: mix van on campus en digitaal afstandsonderwijs waarbij afstandsonderwijs online live of online niet-live kan zijn.

Evaluatieactiviteiten

BR3-1b Specialisatie 2 (B-ODISEE-JVOW22)

Type : Partiële of permanente evaluatie met examen tijdens de examenperiode
Evaluatievorm : Mondeling, Paper/Werkstuk, Ontwerp/Product, Portfolio
Vraagvormen : Open vragen, Gesloten vragen
Leermateriaal : Geen

ExamenmomentBeoordelingsschaal
TOTAALGeslaagd / Niet geslaagd

De scores behaald tijdens een externe cursus worden in rekening genomen bij de eindbeoordeling.
Stage-opdrachten en portfolio worden beoordeeld door de verantwoordelijke docent.
Het is de verantwoordelijkheid en het intiatief van de student om het traject met de docent regelmatig te overleggen. 

Als eindbeoordeling van dit OPO werd gekozen voor de codes "G" (geslaagd) of "NG" (niet geslaagd).
NA betekent dat de student niet deelnam aan alle evaluatieactiviteiten.


 

Ja.

dezelfde modaliteiten.

Steeds in overleg en afspraak met de docent.