BR2-1a Fitheid en gezondheid (B-ODISEE-OWS61A)

3 studiepuntenNederlands27 urenEerste semesterEerste semester
Baert Kim (coördinator) |  Baert Kim |  Vandewiele Filip |  N.
Kernteam Secundair Onderwijs St-Niklaas

Ik toon aan over inhoudelijke expertise van de verschillende leer- en vakgebieden te beschikken: BR2-1a Fitheid en gezondheid (niveau: doorgroei).

De algemene toelatingsvoorwaarden zijn beschreven in de onderwijs- en examenregeling. 

Onderwijsleeractiviteiten

3 sp. BR2-1a Fitheid en gezondheid (B-ODISEE-OWS61a)

3 studiepuntenNederlandsWerkvorm: College-opdracht27 urenEerste semesterEerste semester
Baert Kim |  Vandewiele Filip |  N.
Kernteam Secundair Onderwijs - Algemene vakken (BA)

Binnen dit onderdeel zoemen we dieper in op een gezonde, actieve levensstijl en sporttraumatologie. Welke impact heeft beweging op onze gezondheid. Eerst schetsen we een breder kader waarna we, met het theoretisch kader als achtergrond, focussen op specifieke doelgroepen of casussen. 

Actieve kennis van het Nederlands. Passieve kennis van het Engels voor wetenschappelijke literatuur en media.

We kiezen voor contactrijk onderwijs in de vorm van hybride leren en daarbinnen blended leren: mix van on campus en digitaal afstandsonderwijs waar zinvol (synchroon of asynchroon). 

Evaluatieactiviteiten

BR2-1a Fitheid en gezondheid (B-ODISEE-O73472)

Type : Examen tijdens de examenperiode
Evaluatievorm : Schriftelijk
Vraagvormen : Open vragen, Gesloten vragen
Leermateriaal : Geen

ExamenmomentBeoordelingsschaal
TOTAAL1-20/20 puntenschaal

Bij een lockdown of verstrengde maatregelen kan de opleiding beslissen het opleidingsonderdeel digitaal vanop afstand te evalueren in plaats van on campus. 

 

Ja, hier gelden dezelfde modaliteiten als in eerste zittijd.