E-learning 2-1 (B-ODISEE-OWL06A)

Doelstellingen
https://webapps.odisee.be/Ancor/ECTSKerndoel/Pages/OPOKerndoel.aspx?OID=16163&OPLID=249
Begintermen
De algemene toelatingsvoorwaarden en de dwingende volgtijdelijkheid zijn beschreven in de onderwijs- en examenregeling.
Plaats in het onderwijsaanbod
Onderwijsleeractiviteiten
3 sp. E-learning 2-1 (B-ODISEE-OWL06a)




Inhoud
Digitale technologieën en onderwijstechnologische infrastructuur (de student kiest 4 inhouden uit de onderstaande lijst)
- Interactieve antwoordsystemen
- Didactisch gebruik van tablets
- Digiborden: activerend leermateriaal
- Presenteren 2.0
- Live les en overleg op afstand
- Geavanceerde formulieren
Zelfsturend leren faciliteren en Interactief oefenmateriaal creëren (de student kiest 4 inouden uit onderstaande lijst)
- Zelfstandig leren
- Flipping the classroom met kennisclips
- Zelfstandig oefenen (Educaplay)
- Bookwidgets
- H5P
ICT-integratie
Toelichting werkvorm
Begeleide zelfstudie - Digitaal leren - Interactievormen - Werkplekleren
We kiezen voor contactrijk onderwijs in de vorm van hybride leren en daarbinnen blended leren: mix van on campus en digitaal afstandsonderwijs waar zinvol (synchroon of asynchroon).
Evaluatieactiviteiten
E-learning 2-1 (B-ODISEE-O70117)
Toelichting
Examenmoment | Beoordelingsschaal |
---|---|
TOTAAL | 1-20/20 puntenschaal |
Bepaling eindcijfer
- Digitale technologieën en onderwijstechnologische infrastructuur: 40%
- Zelfsturend leren en Interactief oefenmateriaal: 40%
- ICT-integratie: 20%
Het eindcijfer wordt berekend aan de hand van een gewogen gemiddelde zonder correctiefactor.
Bij het niet verwerken van meer dan één e-learningthema en/of het niet uitvoeren van de leertaak (ICT-integratie) leidt tot een NA (niet afgelegd) en dus het niet slagen voor dit OPO.
Het niet waarheidsgetrouw invullen van een zelfevaluatie kan leiden tot NA en zelfs Fraude.
Toelichting bij herkansen
Hier gelden dezelfde modaliteiten als in eerste zittijd (uitzondering: workshops kunnen niet hernomen worden).