Digitale marketing 2 (B-ODISEE-ORM22A)
Doelstellingen
https://webapps.odisee.be/Ancor/ECTSKerndoel/Pages/OPOKerndoel.aspx?OID=18631&OPLID=547
Identieke opleidingsonderdelen
Dit opleidingsonderdeel is identiek aan de volgende opleidingsonderdelen:
ORM52A : Digitale marketing 2
Plaats in het onderwijsaanbod
- Graduaat in de marketing- en communicatiesupport - in dagonderwijs (Brussel) (Afstudeerrichting marketingsupport) 120 sp.
Onderwijsleeractiviteiten
5 sp. Digitale marketing 2 (B-ODISEE-ORM22a)
Inhoud
Binnen dit opleidingsonderdeel verdiepen de studenten zich verder in de essentiële digitale marketing skills die nodig zijn binnen het professionele marketing- en communicatiewerkveld.
De skills die de studenten aanleren situeren zich binnen onderstaande themamodules, maar kunnen nog variëren naargelang de snelle ontwikkelingen in het digitale marketinglandschap:
- Google search advertising
- Social media advertising
- E-mailmarketing
- Websites analyse met Google Analytics en optimalisatie
- ...
Een definitief overzicht van de verschillende lessen, opdrachten of alternatieve activiteiten met praktische afspraken, data en eventuele wijzigingen vinden de studenten steeds terug op Toledo.
Toelichting onderwijstaal
- De lessen, presentaties en af te leveren documenten zijn in het Nederlands.
- Extra cases en documenten kunnen ook in het Engels gegeven worden.
Toelichting werkvorm
Begeleide zelfstudie - Digitaal leren - Feedback - Oefeningen/opdrachten - Portfolio
Interactieve colleges met lesopdrachten en oefeningen.
Evaluatieactiviteiten
Verdieping digitale marketing skills (B-ODISEE-O72005)
Toelichting
Examenmoment | Beoordelingsschaal |
---|---|
TOTAAL | 1-20/20 puntenschaal |
Toelichting evaluatievorm
100% permanente evaluatie:
- Theoretische (vaardigheids-)test
- Individuele opdrachten
- Eventuele groepsopdrachten afhankelijk van de module en de groepen
Toelichting eindresultaat:
- Aanwezigheid en actieve participatie tijdens de lessen zijn binnen dit opleidingsonderdeel met permanente evaluatie van essentieel belang en zijn dus een vereiste om te kunnen slagen. De student is zélf verantwoordelijk om de docent voor de aanvang van de les of de test op de hoogte te brengen van de gewettigde afwezigheid.
- Opdrachten worden altijd ingediend via Toledo. Vragen stellen over opdrachten gebeurt tijdens de contactmomenten.
- Je moet elke deelopdracht indienen. Van zodra je een deelopdracht niet uitwerkt en indient, wordt een NA-score toegekend. (=Niet afgelegd)
- Opdrachten en testen die door gewettigde afwezigheid niet uitgevoerd worden, moeten tegen een afgesproken deadline gemaakt worden. De student is zélf verantwoordelijk om de docent voor de aanvang van de les of de test op de hoogte te brengen van de gewettigde afwezigheid. In samenspraak wordt er een nieuwe deadline bepaald.
- AI-tools kunnen dienen ter ondersteuning van opdrachten. Wanneer je deze gebruikt, vermeld je dat. Wanneer je dat niet doet, krijg je een 0-score of onvoldoende. Je toont ook aan dat je kritisch met deze tools kan omgaan. Wanneer de docent vermeldt dat je bij opdrachten, testen (permanente evaluatie) en/of examens geen AI-tools mag gebruiken en je doet dat toch, dan wordt dit als fraude beschouwd. De docent kan mondeling extra toelichting vragen in het geval van twijfel.
Toelichting bij herkansen
De evaluatie van de tweede examenkans verschilt van de eerste examenkans.
Studenten dienen een paper in met taken uit de permanente evaluatie.
AI-tools kunnen dienen ter ondersteuning van opdrachten. Wanneer je deze gebruikt, vermeld je dat. Wanneer je dat niet doet, krijg je een 0-score of onvoldoende. Je toont ook aan dat je kritisch met deze tools kan omgaan. Wanneer de docent vermeldt dat je bij opdrachten, testen (permanente evaluatie) en/of examens geen AI-tools mag gebruiken en je doet dat toch, dan wordt dit als fraude beschouwd. De docent kan mondeling extra toelichting vragen in het geval van twijfel.