BR2-1b Sportbeleid en organisatie van recreatie 2 (B-ODISEE-JPOW23)

3 studiepuntenNederlands27 urenEerste semesterEerste semester
Lefever Pascal (coördinator) |  Lefever Pascal |  Vandewiele Filip
Kernteam Secundair Onderwijs St-Niklaas

Ik toon aan over inhoudelijke expertise van de verschillende leer- en vakgebieden te beschikken: BR2-1b Sportbeleid en organisatie van recreatie 2 (niveau: doorgroei)

De algemene toelatingsvoorwaarden  zijn beschreven in de onderwijs- en examenregeling.

 

Onderwijsleeractiviteiten

3 sp. BR2-1b Sportbeleid en organisatie van recreatie 2 (B-ODISEE-JLOW32)

3 studiepuntenNederlandsWerkvorm: College-opdracht27 urenEerste semesterEerste semester
Lefever Pascal |  Vandewiele Filip
Kernteam Secundair Onderwijs St-Niklaas

 Volgende onderwerpen komen aan bod:

- Sportwetgeving

- Productaanbod op Vlaams niveau

-Ondersteuningsmiddelen -en technieken

-Anders georganiseerde sport op Vlaams niveau

-Structuren van de sport in Vlaanderen, België en Europa

 


 

Actieve kennis van het Nederlands. Passieve kennis van het Engels voor wetenschappelijke literatuur en media.

Begeleide zelfstudie - Samenwerkend leren/Collaboratief leren

We kiezen voor contactrijk onderwijs in de vorm van hybride leren en daarbinnen blended leren: mix van on campus en digitaal afstandsonderwijs waar zinvol (synchroon of asynchroon).

 

 

Evaluatieactiviteiten

BR2-1b Sportbeleid en organisatie van recreatie 2 (B-ODISEE-JVOW23)

Type : Examen tijdens de examenperiode
Evaluatievorm : Mondeling
Vraagvormen : Open vragen, Gesloten vragen
Leermateriaal : Cursusmateriaal, Naslagwerk

ExamenmomentBeoordelingsschaal
TOTAAL1-20/20 puntenschaal

Bij een lockdown of verstrengde maatregelen kan de opleiding beslissen het opleidingsonderdeel digitaal vanop afstand te evalueren in plaats van on campus. 

Bepaling eindcijfer:

Het eindcijfer wordt berekend aan de hand van een gewogen gemiddelde zonder correctiefactor.

Bij het ontbreken van een of meerdere opdrachten en/of evaluaties, wordt het resultaat bepaald als een gemiddelde van alle ingediende opdrachten en/of evaluaties met een maximum van 7/20. 

Als een student aan geen enkele evaluatieactiviteit deelneemt, leidt dit tot 'niet afgelegd' of NA. 

 

Ja

Hier gelden dezelfde modaliteiten als in eerste zittijd.